Eski Sayılar

2008: 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2007: 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2006: 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12


CCBülten Hakkında

Abone olun

Ana Sayfa

Türkiye Çağrı Merkezi Pazarı 2008 Raporu, sektördeki gelişmeleri gözler önüne seriyor.

IMI Fuarcılık tarafından yaptırılan ve Türkiye'deki çağrı merkezi sektörü hakkında
çarpıcı sonuçlar ortaya koyan araştırmanın ikincisi John Morton Institute tarafından
gerçekleştirildi.

Araştırma; servis sağlayıcılar, kendisine ait call center'a sahip kullanıcılar, call
center altyapısı satan firmalar ve call center hizmetlerini dış kaynak olarak alan
büyük kullanıcılardırdan oluşan 285 firma ile yapılan görüşmeler sonrasında elde
edilen önemli verileri içeriyor.

İlk olarak Türkiye Çağrı Merkezi Kataloğu 2008-2009'da sektörün bilgisine sunulan ve
sektöre yönelik geniş kapsamlı tek araştırma raporu niteliğindeki
"Türkiye Çağrı Merkezi Pazarı 2008 Raporu"
için tıklayınız.

 


İçerik Sponsoru
CCBülten © 2008
Aylık "Call Center" Bülteni