BANKA VE SİGORTA İLETİŞİM MERKEZLERİNDE SON GELİŞMELER 2023

6 Şubat tarihinde, 10 ilimizde büyük yıkıma neden olan deprem felaketinin üzüntüsünü tüm Türk ulusu olarak derinden yaşıyoruz. 

Acımızın henüz çok taze olduğu şu günlerde, bir yandan felaketin etkileri devam ederken diğer yandan birlik ve beraberliğin iyileştirici gücüne hep birlikte tanık oluyoruz. 

Devletin, vatandaşlarımızın ve tüm kurumların seferber olduğu bu yapı içinde, ihtiyaç duyulan desteğin sağlanması aşamasında banka ve sigorta kurumları büyük önem taşıyor.

 

Banka ve Sigorta sektöründeki son gelişmelerin yanı sıra, kamu otoriterleriyle işbirliği içinde olabilmek, deprem bölgesinde finansal hizmetleri kesintiye uğramadan sürdürebilmek, olası afetler öncesinde doğru şekilde koordine olabilmek ve alınacak önlemlere dair detayların konuşulacağı “Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler” Konferansı 2 Mart tarihinde sektör temsilcilerini buluşturduk

 

 

 

 

Ülke tarihimizin en ağır felaketlerinden birini yaşadığımız 6 Şubat Kahramanmaraş depremi, başta bu afeti yaşayanlar olmak üzere hepimizde kapanması zor yaralar bıraktı. 

Afette yakınlarını kaybeden ve zarar gören tüm vatandaşlarımıza sabır diliyor, birlik ve beraberlikle bu acıların biraz olsun üstesinden gelebileceğimize inanıyoruz. 

Bu aşamada, ilk anlardan itibaren toplumun her kesiminin dahil olduğu seferberlik ruhunun devamı ve afet sonrası düzenlenen yardımların sürekliliği büyük önem taşımaktadır.

Bu nedenle, 2023 yılında düzenlenecek konferans ve etkinliklerin gelirlerinden bağışlarımız devam edecektir.

Yaşadığımız bu büyük afette yaralarımızı birlikte saracağız…

 

 

 

 

 

 

 

ETKİNLİK PROGRAMI
  • 10.00 - 10.20

    Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumuna İlişkin Son Düzenlemeler

  • 10.20 - 10.40

    Olağanüstü Durum Yönetimi: Kurumsal İş Sürekliliği ve Çözüm Stratejileri

  • 10.40 - 10.55

    Kahve Molası

  • 10.55 - 11.35

    Panel - Finans Sektöründe Son Gelişmeler

  • 11.35 - 11.50

    Kahve Molası 2

  • 11.50 - 12.30

    Panel - Teknoloji Dünyasında Son Gelişmeler

  • 12.30 - 13.30

    Öğle Yemeği

  • 13.30 - 14.00

    Hizmet Sunumunda Dikkat Edilecek Kritik Hususlar

  • 14.00 - 14.30

    Puretic, Bilgi Teknolojileri ve Data Driven Çözümler

  • 14.30 - 15.00

    Kahve Molası

  • 14.55 - 15.35

    GELECEĞİN MÜŞTERİ DENEYİMİ: MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE E-TİCARETİN BİRLEŞİMİ” MÜŞTERİ NE İSTER?

Konferans Konuşmacıları
Alper Özdemir
Alper Özdemir
Alper Özdemir
Özgüven Saymaz
Özgüven Saymaz
Özgüven Saymaz
Gönül Sema Söğütlü
Gönül Sema Söğütlü
Gönül Sema Söğütlü
İdil Namyeter
İdil Namyeter
İdil Namyeter
Moderatör: Celalettin Öztürk
Moderatör: Celalettin Öztürk
Moderatör: Celalettin Öztürk
Uğur Karataş
Uğur Karataş
Uğur Karataş
Ferit Büyükkeçeci
Ferit Büyükkeçeci
Ferit Büyükkeçeci
Güray Yılmaz
Güray Yılmaz
Güray Yılmaz
Moderatör: Yıldırım Duyargil
Moderatör: Yıldırım Duyargil
Moderatör: Yıldırım Duyargil
Zafer Güldür
Zafer Güldür
Zafer Güldür
Hande Hatunoğlu Kurtulan
Hande Hatunoğlu Kurtulan
Hande Hatunoğlu Kurtulan
Levent Yörük
Levent Yörük
Levent Yörük
Seçkin Özel
Seçkin Özel
Seçkin Özel
Can Demirağ
Can Demirağ
Can Demirağ
Moderatör: Ali Tuğrul Uzun
Moderatör: Ali Tuğrul Uzun
Moderatör: Ali Tuğrul Uzun
Özlem Çankaya Karaali
Özlem Çankaya Karaali
Özlem Çankaya Karaali