6 Şubat tarihinde, 10 ilimizde büyük yıkıma neden olan deprem felaketinin üzüntüsünü tüm Türk ulusu olarak derinden yaşıyoruz.
Acımızın henüz çok taze olduğu şu günlerde, bir yandan felaketin etkileri devam ederken diğer yandan birlik ve beraberliğin iyileştirici gücüne hep birlikte tanık oluyoruz.
Devletin, vatandaşlarımızın ve tüm kurumların seferber olduğu bu yapı içinde, ihtiyaç duyulan desteğin sağlanması aşamasında banka ve sigorta kurumları büyük önem taşıyor.
Banka ve Sigorta sektöründeki son gelişmelerin yanı sıra, kamu otoriterleriyle işbirliği içinde olabilmek, deprem bölgesinde finansal hizmetleri kesintiye uğramadan sürdürebilmek, olası afetler öncesinde doğru şekilde koordine olabilmek ve alınacak önlemlere dair detayların konuşulacağı “Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler” Konferansı 2 Mart tarihinde sektör temsilcilerini buluşturduk
Ülke tarihimizin en ağır felaketlerinden birini yaşadığımız 6 Şubat Kahramanmaraş depremi, başta bu afeti yaşayanlar olmak üzere hepimizde kapanması zor yaralar bıraktı.
Afette yakınlarını kaybeden ve zarar gören tüm vatandaşlarımıza sabır diliyor, birlik ve beraberlikle bu acıların biraz olsun üstesinden gelebileceğimize inanıyoruz.
Bu aşamada, ilk anlardan itibaren toplumun her kesiminin dahil olduğu seferberlik ruhunun devamı ve afet sonrası düzenlenen yardımların sürekliliği büyük önem taşımaktadır.
Bu nedenle, 2023 yılında düzenlenecek konferans ve etkinliklerin gelirlerinden bağışlarımız devam edecektir.
Yaşadığımız bu büyük afette yaralarımızı birlikte saracağız…
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumuna İlişkin Son Düzenlemeler
Olağanüstü Durum Yönetimi: Kurumsal İş Sürekliliği ve Çözüm Stratejileri
Kahve Molası
Panel - Finans Sektöründe Son Gelişmeler
Kahve Molası 2
Panel - Teknoloji Dünyasında Son Gelişmeler
Öğle Yemeği
Hizmet Sunumunda Dikkat Edilecek Kritik Hususlar
Puretic, Bilgi Teknolojileri ve Data Driven Çözümler
Kahve Molası
GELECEĞİN MÜŞTERİ DENEYİMİ: MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE E-TİCARETİN BİRLEŞİMİ” MÜŞTERİ NE İSTER?