E-Ticaret’te “unıfıed” dönemi - "Orta ve küçük ölçekli e ticaret şirketlerine özel!"
Satın alma deneyimini tüm kanallar üzerinden tek bir bütünlük içinde sunmak, günümüz e-ticaret dünyası için bir gereklilik haline geldi. "Unified" dönem olarak adlandırılan bu yeni dönem, farklı platformları kusursuz bir bütünlük içinde entegre ederek tüketicilere kesintisiz bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlıyor.
“Birleşik perakende” olarak adlandırılabilecek bu kavram, omnichannel'in bir adım ötesinde, sorunsuz ve sürekli bir deneyim yaratmak için mobil uygulamalardan, sosyal medyaya, iletişim merkezlerinden lojistiğe kadar tüm kanallarının uyumlaştırılması anlamına geliyor.
Bu konferansta, e-ticaret dünyasının önde gelen isimleri ve teknoloji uzmanları, unified çözümlerin işletmeler ve tüketiciler üzerindeki etkilerini değerlendirirken; entegrasyon süreçleri, veri yönetimi, kişiselleştirme, müşteri memnuniyeti artırma yöntemleri gibi konuları ele alacak.
Özellikle orta ve küçük ölçekli e-ticaret girişimleri için kritik bir yol haritası sunacak olan bu konferans, markaların değişen müşteri ihtiyaçlarına en iyi şekilde uyum sağlaması için gerekli vizyonu sunmayı hedefliyor.
E-ticarette dönüşüm ve müşteri memnuniyetinde iletişim merkezleriyle sürdürülebilir başarı için unified çözümler üzerine kapsamlı bir bakış açısı kazanmak isteyen herkesi bu önemli etkinliğe davet ediyoruz.
Bu önemli buluşmada siz de yerini alın!
Konferans kaydınız için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.
* Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir. Kayıt olmak için paylaştığınız veriler IMI Fuarcılık databankında kullanılmak üzere işlenmektedir. Konferansa katılarak verilerinizin paylaşımına onay verdiğiniz kabul edilir.