Farklı ol, ses ol, YANKI DEĞİL!
Be different, be a voice, NOT AN ECHO!
Başarılı markaların ürün ve hizmetlerini kopyalamak son derece kolayken, sunulan deneyimi kopyalamak neredeyse imkansızdır. Sunulan deneyimin ardındaki kurum kültürü, müşteriye atfedilen değer ve birbiriyle bağlantılı birçok değişken, deneyimi benzersiz ve özgün kılar.
Bu nedenle markaların, yol haritasını oluştururken, kendi dinamiklerini göz önüne bulundurarak, fiyat ve kalite beklentilerinin ötesinde değer odaklı bir zemine oturtulmuş eşsiz bir deneyim sunmaları beklenmektedir.
Peki, rekabetçi dünyanın mor ineği olarak, müşteri ve çalışanlarına atfedilen önemi benzersiz kılmak neden bu kadar önemli?
Albert Einstein’ın “Be different, be a voice, not an echo” sözü, hayatın her alanında bu farklılaşmanın değerini vurguluyor.
Müşteri İletişim sürecini, hayata dair evrensel söylemler ve temel ilkeler çerçevesinde ele aldığımız ‘Müşteri Deneyimi Konferansı’nda bu yıl, yankı değil ses olmanın, müşteriye eşsiz ve özgün deneyimler yaşatmanın önemini ve inceliklerini konuştuk.
FARK YARATAN DENEYİM SIRLARI
ÖĞLE YEMEĞİ
KULLANICI ODAKLI TASARIM VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
MÜŞTERİ SADAKATİ VE MEMNUNİYETİ: BAŞARIYA GİDEN YOL
KAHVE MOLASI
MÜŞTERİ DENEYİMİNDEKİ DEĞİŞEN DİNAMİKLER
HOŞGELDİNİZ
DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA MÜŞTERİ DENEYİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR
BAŞARILI BİR MÜŞTERİ DENEYİMİ STRATEJİSİ OLUŞTURMAK
KAHVE MOLASI