MÜŞTERİ DENEYİMİNDE BUKALEMUN ETKİSİ

Psikolojide Bukalemun etkisi, kişilerin farkında olmadan karşısındaki insanın davranışlarını uygulaması anlamına geliyor. Hayatta kalmak için kullanılan en çarpıcı stratejilerden birini uygulayan Bukalemun,  çevresel koşullara hızla adapte olabilmek gibi olağanüstü bir özelliğe sahip.

İş dünyasında hayatta kalabilmek ise karmaşık bir stratejiler ağı gibi görünse de, değişen koşullara uyum sağlayabilen ve hızlı değişimlere aynı hızda cevap verebilen firmaların dünden bugüne varlıklarını sürdürebildiğini görüyoruz.

 

Birçok açıdan değişkenlik gösteren, farklı pazarlarda farklı müşterilere hizmet sunan iletişim merkezleri için, hizmet verdiği sektörün dinamiklerini benimsemek, başka bir deyişle onun karakterine bürünmek hayati önem taşıyor. 

 

Kusursuz bir müşteri deneyimi yaratmaya odaklanmış olan iletişim merkezlerinin başarısı, hizmet verdikleri iş alanındaki pazar koşulları, artan/azalan iş hacmi, yasal düzenlemeler, yeni teknolojiler veya müşteri davranışlarındaki değişimleri doğru izlemeyi, analiz etmeyi ve uyum sağlayabilmesini gerektiriyor.

 

 

Müşteri Deneyiminde Bukalemun Etkisi konulu konferansta, iletişim merkezlerinin olağanüstü adaptasyon yeteneği, uygulamalar ve başarı hikayeleri, sektörün önde gelen kurumlarının temsilcileriyle birlikte ele alındı.

 

ETKİNLİK PROGRAMI
  • 10:00 - 10:20

    Açılış Konuşması

  • 10:20 - 10:40

    Yeni Nesil Müşteri Deneyimi ve Dinamikleri

  • 10:40 - 11:10

    Kahve Molası

  • 11:10 - 12:00

    Değişen Dünyada Müşteri Deneyiminin Önemi

  • 12:00 - 12:30

    Finansta Bukalemun Etkisi

  • 12:30 - 13:40

    Öğle Yemeği

  • 13:40 - 14:00

    Müşteri Deneyiminde Ürün Tanıma Teknolojisi ve Globalleşme Yolcuğu

  • 14:00 - 14:40

    Farklı Sektörlerin Gözünden Bukalemun Etkisi

  • 14:40 - 15:00

    Müşteri Deneyimi Yönetiminin zorlukları ve doğru uygulandığında sağladığı muhteşem sonuçlar!

  • 15:00 - 15:20

    Kahve Molası

Konferans Konuşmacıları
ARZU ÜNAL
ARZU ÜNAL
ARZU ÜNAL
M. LEVENT ELMAS
M. LEVENT ELMAS
M. LEVENT ELMAS
DİLARA ÇETİN
DİLARA ÇETİN
DİLARA ÇETİN
EMRE CANPOLAT
EMRE CANPOLAT
EMRE CANPOLAT
GÜNNUR BAYRAM KORKMAZ
GÜNNUR BAYRAM KORKMAZ
GÜNNUR BAYRAM KORKMAZ
İDİL NAMYETER
İDİL NAMYETER
İDİL NAMYETER
HÜLYA TÜRKMEN
HÜLYA TÜRKMEN
HÜLYA TÜRKMEN
MURAT GÜNAY
MURAT GÜNAY
MURAT GÜNAY
MUSTAFA ŞİPKA
MUSTAFA ŞİPKA
MUSTAFA ŞİPKA
PROF. DR. AYTÜL ERÇİL
PROF. DR. AYTÜL ERÇİL
PROF. DR. AYTÜL ERÇİL
ALPER KARAER
ALPER KARAER
ALPER KARAER
FATİH CESUR
FATİH CESUR
FATİH CESUR
FULYA SİLLE
FULYA SİLLE
FULYA SİLLE
TUBA ÖZDEMİR HESSE
TUBA ÖZDEMİR HESSE
TUBA ÖZDEMİR HESSE
GÖKHAN UĞURLU
GÖKHAN UĞURLU
GÖKHAN UĞURLU
DENEME

Kayıt Formu doldurulması gerekmektedir

Firma Bilgileri
Katılımcı Bilgileri
21 Nisan tarihine kadar yapılacak ödemeler için: 1.750 TL + KDV/Kişi

* Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir. Konferansa kayıt olmak için paylaştığınız veriler IMI Fuarcılık databankında kullanılmak üzere işlenmektedir. Konferansa katılarak verilerinizin paylaşımına onay verdiğiniz kabul edilir.

Bu Etkinliğe Hemen Kayıt Olun KAYIT OL