MÜŞTERİ DENEYİMİNDE WU WEI ETKİSİ

Müşteri İletişim sürecini, hayata dair evrensel söylemler ve temel ilkeler çerçevesinde ele aldığımız “Müşteri Deneyimi Konferansını 7. Kez gerçekleştirmeye hazırlanıyoruz.

 

“Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın” ile başlayan konferanslar serisinde bu yılki ana temamız: Çanağa Ne Doğrarsan Kaşığına O Çıkar

 

Bir işte ne kadar hazırlık yapılmışsa o kadar verim alınacağını ve harcanan çabanın ileride mutlaka karşılık göreceğini ifade eden bu atasözünü, kurumsal iletişim sürecinin ana öğeleri olan kurum ve müşteri arasındaki iletişim kapsamında ele alıyoruz.  

 

Çince’de "eylemsiz, çabasız, hareketsiz" anlamına gelen Wu Wei kavramına göre, hayat doğal akışında ve en az çabayla devam eder. “Eylemsiz eylem” olarak nitelendirilecek bu kavram, hiçbir şey yapmamak ve doğal akışa teslim olmak demektir. Wu wei kavramının müşteriyi temsil ettiği bu temada kurumlar ise çanağına ne doğrarsa kaşığa o çıkacaktır.”

 

İletişim kurma ve problemi çözüme ulaştırma aşamasında müşterinin eylemsiz kalabilmesi, sizin bu konuda sarf edeceğiniz çabaya ve ön hazırlığa bağlıdır. Müşterisinin hayatını kolaylaştırmayan ve bu eylemsizliği destekleyecek stratejiler geliştirmeyen kurumlar geride kalırken, müşterinin kat etmesi gereken yolu kısaltmak için harcanan tüm çabalar, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı anlamında mutlaka karşılığını bulacaktır.

 

 

 

10 Mayıs tarihinde farklı sektörlerin temsilcileri bir araya geldi.

 


 

ETKİNLİK PROGRAMI
  • 09.40 - 10.00

    Açılış Konuşması: AI in CX: Yapay Zeka Çağında Müşteri Deneyimi

  • 10.00 - 10.20

    Müşteri Deneyimi ve Ayak İzi

  • 10.20 - 10.40

    Müşteri Deneyiminde \"Sıfır Eğitim\" Sistemi

  • 10.40 - 11.10

    Kahve Molası

  • 11.10 - 11.40

    Kulağımızla İşitiyoruz Ama Beynimizle Dinliyoruz

  • 11.40 - 12.20

    Panel: Daha Etkin Müşteri Deneyimi

  • 12.30 - 13.30

    Öğle Yemeği

  • 13.30 - 14.00

    Müşteri Deneyiminde Yeni Nesil Çalışma Modelleri

  • 14.00 - 14.30

    Müşteri Deneyimi Metriklerinde Efor Etkisi

  • 14.30 - 15.00

    Kahve Molası

Konferans Konuşmacıları
SİNAN DUMLU
SİNAN DUMLU
SİNAN DUMLU
ERKAN UZUNOĞLU
ERKAN UZUNOĞLU
ERKAN UZUNOĞLU
GÖKHAN UĞURLU
GÖKHAN UĞURLU
GÖKHAN UĞURLU
CAN İLKHAN
CAN İLKHAN
CAN İLKHAN
AYŞEGÜL ESER
AYŞEGÜL ESER
AYŞEGÜL ESER
ERDEM SAĞLAMER
ERDEM SAĞLAMER
ERDEM SAĞLAMER
EREN ARSLAN
EREN ARSLAN
EREN ARSLAN
GAMZE HELVACIKÖYLÜ
GAMZE HELVACIKÖYLÜ
GAMZE HELVACIKÖYLÜ
Murat Akgöz
Murat Akgöz
Murat Akgöz
Murat Öner
Murat Öner
Murat Öner
Sibel Erensoy Eskin
Sibel Erensoy Eskin
Sibel Erensoy Eskin
ALTUĞ YALÇIN
ALTUĞ YALÇIN
ALTUĞ YALÇIN