Müşteri İletişim sürecini, hayata dair evrensel söylemler ve temel ilkeler çerçevesinde ele aldığımız “Müşteri Deneyimi Konferansını 7. Kez gerçekleştirmeye hazırlanıyoruz.
“Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın” ile başlayan konferanslar serisinde bu yılki ana temamız: “Çanağa Ne Doğrarsan Kaşığına O Çıkar”
Bir işte ne kadar hazırlık yapılmışsa o kadar verim alınacağını ve harcanan çabanın ileride mutlaka karşılık göreceğini ifade eden bu atasözünü, kurumsal iletişim sürecinin ana öğeleri olan kurum ve müşteri arasındaki iletişim kapsamında ele alıyoruz.
Çince’de "eylemsiz, çabasız, hareketsiz" anlamına gelen Wu Wei kavramına göre, hayat doğal akışında ve en az çabayla devam eder. “Eylemsiz eylem” olarak nitelendirilecek bu kavram, hiçbir şey yapmamak ve doğal akışa teslim olmak demektir. Wu wei kavramının müşteriyi temsil ettiği bu temada kurumlar ise çanağına ne doğrarsa kaşığa o çıkacaktır.”
İletişim kurma ve problemi çözüme ulaştırma aşamasında müşterinin eylemsiz kalabilmesi, sizin bu konuda sarf edeceğiniz çabaya ve ön hazırlığa bağlıdır. Müşterisinin hayatını kolaylaştırmayan ve bu eylemsizliği destekleyecek stratejiler geliştirmeyen kurumlar geride kalırken, müşterinin kat etmesi gereken yolu kısaltmak için harcanan tüm çabalar, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı anlamında mutlaka karşılığını bulacaktır.
10 Mayıs tarihinde farklı sektörlerin temsilcileri bir araya geldi.
Açılış Konuşması: AI in CX: Yapay Zeka Çağında Müşteri Deneyimi
Müşteri Deneyimi ve Ayak İzi
Müşteri Deneyiminde \"Sıfır Eğitim\" Sistemi
Kahve Molası
Kulağımızla İşitiyoruz Ama Beynimizle Dinliyoruz
Panel: Daha Etkin Müşteri Deneyimi
Öğle Yemeği
Müşteri Deneyiminde Yeni Nesil Çalışma Modelleri
Müşteri Deneyimi Metriklerinde Efor Etkisi
Kahve Molası