IMI Conferences 2002 yılında kurulmuş ve o günden bugüne gerçekleştirdiği başarılı çalışmalarla, Türkiye’nin saygın konferans firmalarından biridir. IMI Conferences, guru konferanslarının yanı sıra dünyanın ve Türkiye’nin ilgi odağı konularda sektörel ve güncel konferanslar düzenlemektedir. Gerçekleştirdiği tüm projelerle Türk iş dünyasını global gelişim ve trendlerden haberdar etmeyi amaçlamaktadır. Çağrı Merkezi Projelerimiz IMI Conferences, 2005 yılından beri Çağrı Merkezi firmalarına yönelik yaptığı katkılarla sektöre yenilikler ve ilkler kazandıran bir firmadır. Her yıl gerçekleştirdiği Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı ile 1.500’e yakın sektör temsilcisini buluşturmakta, Türkiye’nin “ilk ve tek” sektöre yönelik fuarını gerçekleştirmektedir. IMI, Türkiye Call Center Awards adı ile 10 yıl süresince Türkiye’nin ilk ve tek çağrı merkezi ödül organizasyonunu düzenlemiştir. Sahip olduğu bilgi birikimi ve deneyimle, başarıyı taçlandırmaya yönelik yeni organizasyonları hayata geçirmektedir. IMI, 2007 yılından bu yana yaptırdığı Türkiye Çağrı Merkezi Araştırması ile Türkiye’deki çağrı merkezi kullanım seviyesini ve var olan çağrı merkezlerinin kapasitesini, ihtiyaçlarını ve sorunlarını saptamaya çalışmaktadır. Sektöre rehber olan Türkiye Çağrı Merkezi Kataloğu; 2006 yılından itibaren her yıl düzenli olarak IMI tarafından yayınlanmaktadır. Türkiye’nin seçkin çağrı merkezi yöneticilerine, dünyanın farklı ülkelerindeki uygulamaları yerinde görme fırsatı vermek üzere her yıl farklı bir ülkede düzenlenen Turkey Executive Call Center Meetings (Uluslararası Çağrı Merkezi Buluşmaları) çalışmalarını organize etmektedir. Call Center Executive Dinner kapsamında her yıl, çağrı merkezi sektörünün üst düzey yöneticilerini farklı sektörlerin temsilcileriyle bir araya getirmektedir. Sektör profesyonellerinin dışında, Call Center Rising Star, Call Center Fest, En Yetenekli Çağrı Merkezi Yarışması, Çağrı Merkezi Fotoğraflarım Yarışması, Call Center Competing, Çağrı Merkezleri Arası Bocce Turnuvası gibi sektörün genç çalışanlarını da bir araya getiren etkinlikler düzenlemektedir. IMI, sektördeki tecrübesini farklı yayınlara taşımakta ve sektöre dair birleştirici rol üstlenmektedir. Call Center Life; 2 aylık periyotlarla IMI tarafından yayınlanan aktüel içerikli sektör dergisidir. Türkiye’nin ilk ve tek çağrı merkezi radyosu olarak 23 Ocak 2012’de yayın hayatına başlayan Radyocallcenter.com ise, çağrı merkezi sektörünün yanı sıra sektör dışından dinleyicilere de hitap etmektedir.